Mijn dienstverlening

Ik heb meer dan 20 jaar werkervaring in diverse secretariële, administratieve en coördinerende rollen in de financiële wereld. Ik ben administratief medewerker geweest op de HR-administratie, management assistent voor diverse managers, directiesecretaresse, projectmedewerker en beleidsmedewerker HR.

Naast mijn kwaliteiten als administratief/secretarieel ondersteuner, heb ik jaren op een HR-afdeling gewerkt, waardoor ik ook veel inhoudelijke kennis heb opgedaan van HR-processen, het ontwikkelen van beleid, maar ook de trajecten die je moet doorlopen met vakbonden en ondernemingsraad.

Specialisme
Doordat ik oog heb voor detail en kritisch ben ingesteld, is mijn specialisme het redigeren van teksten. Dit kunnen allerlei soorten teksten zijn, zoals: websites, nieuwsbrieven, boeken, presentaties, jaarverslagen, cao’s, adviesaanvragen, notulen, enz. Ik vind het belangrijk dat teksten foutloos zijn, dat er consequent taalgebruik wordt toegepast en dat teksten goed leesbaar zijn.

Om je een idee te geven voor welke andere opdrachten je mij ook kunt benaderen, heb ik ze per werkgebied hieronder opgesomd. Staat jouw opdracht er niet tussen of wil je nadere toelichting over wat ik allemaal voor je kan betekenen? Neem dan gerust contact met mij op.

Officemanagement

• Afspraken inplannen
• Agenda’s voor vergaderingen opstellen
• Brieven opstellen
• Deadlines bewaken
• Facturen opstellen
• Formats maken
• Formulieren maken
• Hotelovernachtingen boeken
• Mailbox herorganiseren en structureren
• Nieuwsbrieven maken
• Offertes opstellen
• Personeelsbijeenkomsten organiseren
• Proeflezen van geschreven mails of brieven
• Relatiegeschenken, kerstpakketten regelen
• Teksten redigeren
• Vergaderruimtes zoeken en boeken
• Uitnodigingen versturen
• Verslagen of rapporten uitwerken

HR-werkzaamheden

• Arbeidsovereenkomsten opstellen
• Arbeidsvoorwaarden onderzoeken
• Cao-teksten vereenvoudigen
• Teksten van HR-documenten redigeren
• Verslagen uitwerken van cao-
   onderhandelingen
• Wet- en regelgeving signaleren

OR-werkzaamheden

• Actie- en besluitenlijst opstellen
• Acties bewaken
• Adviesaanvragen redigeren
• Besluiten opstellen namens de bestuurder
• Overzicht bijhouden van adviesaanvragen
• Vergaderingen inplannen
• Verslagen uitwerken van overleggen